

Bussin hajoamis paivalta (pari ekaa kuvaa)

Mekong! Siina siis on vetta, mutta myos paljon vesihyasintteja, ja kylla nuo veneet liikkuivat hitaasti mutta varmasti eteenpain.

Mekong, ylitettiin rajaa vietnamista cambodiaan

Sanna tut tukin kyydissa Phnom Penhissa

Vierailtiin sitten joukkohaudoilla...

Bussimatka Phnom Penhista Kampottiin, siihen rannikolle. Matkustajia 21.

Menossa paratiisisaarelle, tosin ei viela tiedetty minne meita oltiin kuskaamassa.

Mina ja Sami ihmetellaan kuskin kikkailua...

Saaressa, kaytiin jus uimassa.

Meidan biitsia!

Bungalo meininkia saarelta, yopyminen kokonaisret 1,5 dollaria.
1 kommentti:
ihanaa, ihanaa, ihanaa ja noi rauniot mahtavaa... miletonta, siis ei muuta kun muksut sisaoppilaitokseen ja mamma matkalle ... selvittiin hengissa new orleansin matkalta ja ollaan taas kotona, meidan kuvat voit katsoa huomenna facebookista ; )
Lähetä kommentti