tiistai 22. syyskuuta 2009


Meidan autot ollaan just lahossa kotoota


Tanah lot temppeli ja viivi ja mina


Pyhalla lahteella


Mun ruoka!


Meidan bungalow balianissa

Nakyma meidan bungalowin ikkunasta


meitsi isuu iltaa


Uhrilahjoja


Autoon murtautumis keikka


kansallispuistossa


Sanna tornissa


Yopaikka lastenkodin vieressa


Menossa snorklaamaan


Hyppaamassa veteen


Vesiputous vuorilla

1 kommentti:

SagaWilliams kirjoitti...

mun lempparit ehdottomasti ja jarjestyksessa:
1.autoon murtautumis keikka
2.sanna tornissa
3. vesiputous
joo, ihanaa kuulla etta olet siella hyvassa kondiksessa mahapoposta huolimatta. ihanan kaunista ruokaa - presentation is everything....... kaunis kakku paalta kaunis... ha ha. no kylla oot taas loytanyt kivat yopymis paikat. onx siella hirveesti turoja, kun noissa temppeli kuvissa nakyy paljon valkoihoisia ihmisia, paitsi sun hipia on saanut rusketusta taas ..
rakkaudella haleja kaikilta taalta aivan valtavasti
iso-systeri