sunnuntai 6. syyskuuta 2009

kuvia balilta


Menossa kouluun ekaa paivaa, mami kuvassa myos

Niin siina vain kavi

Nykyisen kamppani olohuone

Meitsi punkkaa tossa




Lohoily mesta kampilla

Meidan pooli

Uluvatu

temppeli

me

uluvatu ranta



Biitsi joka loydettiin

2 kommenttia:

SagaWilliams kirjoitti...

aivan ihana toi teidan kamppa..... pooli viela parempi kuin taalla condolla.....ja noi rannat ja valokuvaus paikat....siis nyt lahden pankkiin tasta.....rakkaudella
iso systeri

Anonyymi kirjoitti...

Rakas Sanzibar,
yritä nyt olla kompuroimatta sen lainelaudan kanssa. Kiva, että pääsit muiden kanssa asumaan ja uima-allaskin on varmaan aika tarpeellinen siellä kuumuudessa.
Täällä on jo syksyn merkit ilmassa, sataa ja tuulee siihen malliin.
Halit äidiltä !