Heippa!
Viimeviikko oli ihan hullu, kun meilla oli maanantaista lauantaihin koulua. Se siita kolme paivaa viikoossa =) no ei vaiseskaan! talla viikolla meilla on vaan nelja paivaa koulua ja sit on joku hindu loma, joten meilla on viikon vapaa kolusta torstain jalkeen. Mitas kaikkea me ollaan sitten koulussa thehty? meilla on international tourism managementtia (jossa luennoisija kayttaa koko ajan sanaa my friend, laskettiin yhella luennolla ja saldoksi kerty yli kuusikymmenta kertaa my firend lausahdus). yksi luento on joain indonesian law juttua, jossa yllari yllari en oo kauheen messissa. Sen siaan kulttuuri ja ekonomia kurssit vaikuttavat patevilta opettajineen. Indonesian kielen kurssi on kanssa aika vanka. Aika helppoa ainakin viela toistaiseksi. Keskiviikkona tyopajassa tehtiin kookspalmun lehdista parinteisia hindujuhla koristeita, aika vakertamista taytyy sanoa. Perjantaina kaytiin marketilla ostamassa perinteiset balilaiset asut (johon kuuluu sharong hame, paita ja vyo). (kuvia sitten kun tiedan miten ne pitaa tunkea mun paalle)
Viikonloppuna pidettiin meidan kampalla kaikille poolpartyt. Tan kolmen villan kompleksin omistaa tollanen umpi homo jenkki ja kun kysyttiin et onko ihan jees et tanne tulee joku lahemmas 40 suomalaista niin sen ainoo kommentti oli et onko pojat sopoja? nain meilla. Ne piti viela henkilokunnan bileet samaan aikaan ja grillaili tosi hyva safkaa, josta riitti kaikille jopa meidan vieraille.
Krapulaa mentiin seuraavana paivana potemaan padang padang rannalle, jossa oli vuoden aaltohuippu ja siella oli surffiskabat. Tosi herattiin vasta niin myohaan etta missattiin ne varsinaiset skabat mut jaatiin kattelee ku rohkeimmat meni surffaamaan niihin jattilais aaltoihin. Poispain tultaessa saatiin viela paahamme etta kaydaan matkan varrella kattoo dreamland niminen biitsi. Kerettiin sinne just auringonlaskun aikaan. oli kylla hieno.
torstaina kun alkaa se viikon loma niin on tarkotuksena hyppaa skootterin selkaan ja lahtea kiertamaan koko balin saarta rantateita pitkin, yopya aina random bungaloissa, ehka vahan surffata ja ehdottomasti snorklata.
lisaa taas kohta, yritan laittaa kuvia tanaan tai huomenna =)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti