
Meidan autot ollaan just lahossa kotoota

Tanah lot temppeli ja viivi ja mina

Pyhalla lahteella

Mun ruoka!

Meidan bungalow balianissa

Nakyma meidan bungalowin ikkunasta

meitsi isuu iltaa

Uhrilahjoja

Autoon murtautumis keikka

kansallispuistossa

Sanna tornissa

Yopaikka lastenkodin vieressa

Menossa snorklaamaan

Hyppaamassa veteen

Vesiputous vuorilla
1 kommentti:
mun lempparit ehdottomasti ja jarjestyksessa:
1.autoon murtautumis keikka
2.sanna tornissa
3. vesiputous
joo, ihanaa kuulla etta olet siella hyvassa kondiksessa mahapoposta huolimatta. ihanan kaunista ruokaa - presentation is everything....... kaunis kakku paalta kaunis... ha ha. no kylla oot taas loytanyt kivat yopymis paikat. onx siella hirveesti turoja, kun noissa temppeli kuvissa nakyy paljon valkoihoisia ihmisia, paitsi sun hipia on saanut rusketusta taas ..
rakkaudella haleja kaikilta taalta aivan valtavasti
iso-systeri
Lähetä kommentti