
Tui, tui. tui... miten niin tykkaan elaimista?

Rajan yli laosiin, vai mennaanko... Venattiin et mita tapahtuu jos ei maksa korruptoituneille.

Menossa mekongilla 4000:lle saarelle.

Meidan yopaikat, jossa Joonas lepuuttaa partsilla.

Maisemia Don Det saarelta, jossa siis yovyttiin.

Retkella saaren ympari ja sen yli...

Maisemia karstivuorista, siis aivan ihanat (tosin kuva ei tee oikeutta)

Niin siis ollaan nyt auton sisalla, ja matka jatkuu...
(ne kalastaa)

Vai jatkuuko sittenkaan, tuli pieni este matkaa... ja takasin pain.

Nain nukutaan parin minuutin unia istumapaikoilla junassa...
Matkalla Bangkokiin.

Bangkok ja japanilaisten herkkuja parhaimmillaan...
Alla kuvia selittava teksi =)
3 kommenttia:
Ihania kuvia,jälleen kerran! Kyllä tässä laskee jo päiviä siihen että tulet jo kotiin. Haleja Tina
JOS VAIN VOISIN, NIIN SINNE TULISIN SITTEN VIETTAMAAN AIKAA SISKOJENI KANSSA (SANNA RUPEE ETTII QIYAHLLE YLIOPISTO URAA.. JA TINA JA MUTSI SAA AUTTAA MUA ASUNNON JA TYON HANKINNASSA) VIHJEITA ... IHANAN NAKOISTA USVAA ...siis olette vhidoingin suurkaupungissa
Onneksi on rokotukset kunnossa kun et näköjään pysy erossa noista eläimistä.
Me mennään perinteisille rapujuhlille ensi viikonloppuna.
Halit äiti
Lähetä kommentti