maanantai 25. elokuuta 2008

Bangkok-Singapore


Kaytiin kattomassa thainyrkkeilya, kuvassa kannetaan paareila aijaa pois kehasta tyrmayksen seurauksena. Oli kyl mahtava tunnelma ku paikalliset oli ihan messissa huutamassa suosikkiensa puolesta.

Joonas, Sami ja ma venataan et paastaan taks hostelliin, ovet menee kymmenelta lukoon.

Kuvattiin Joonaksen kolua varten leffaa, Sami poseeraamassa.

Kanadalaiset ja suomalaiset koolla, kaaos tiella.

Seth ja Jeff.... ja ampari...

Paljon ne matkatavarat saikaan painaa...? Bangkokin lentokentalla.

Singapore...

Singapore...

singapore ja pojat...


ja singapore ja Joonas!

Alla kuvia selittavaa tekstia...

Ei kommentteja: