keskiviikko 3. marraskuuta 2010

Ensimmäinen etappi

Moikka vaan (taas) kaikille!

Tällä kertaa pakkasin rinkkani ja suuntasin jälleen kerran Aasian mystiseen maailmaan. Omaksi yllätykseskeni sain rinkan painamaan vain 7,8 kiloa (tämä on siis selvää edistystä). Ainakin on sitten tilaa tulijaisille. Ensimmäinen pysäkki on Malesiassa Kuala Lumpur, jossa siis parhaillaankin hengailen.

Huomenna lähteään Jukan kanssa Filippiineille. Suuntaamme siellä Palawan nimiselle saarelle, josta ainakin kertoman mukaan löytyy vaikka mitä mielenkiintoista (ihme luolia, tyhjillään olevia paratiisi rantoja ja saaria, uskomattomia snorklaus ja sukellus kohteita). Katotaan mitä keksitään.

Sieltä lennetään takasin Malesiaan Kota Kinabalulle, joka on pohjois Borneolla. Sieltä sit vielä Indonesiaan, tosin ei olla vielä päätetty et minne siellä mennään. Tämä tyttö tulee takasin Pysykää siis matkassa mukana!!! Terkkuja kaikille,
Sanna

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Moi.
Kiva kun kirjoitit jo blogia. Täällä tuulee, sataa ja on pimeetä,
joten normali marraskuun keli. Aurinkoista ja turvallista matkaa
teille molemmille! Halit äiti.