Batu luola
Vasta puolessavalissa portaita !
Temppelin sisalta
Kuala Lumpur torni ja sademetsa
Nakyma KL tornista
Safka mestat
<3 indian food!
Jeps, siella mennaan... (tai lahinna
odotetaan et ne Korealaiset paasis eteenpain)
Petronas tornit kaikessa komeudessaan
Joo siis tornit 295 kertaa korkeemmat ku ma.
Tonista
Kim and me!
2 kommenttia:
aivan mielettoman hyvia kuvia... jos noi on sun kameralla niin halloota -olipa hyva ostos... noi patsaat hiukka isot, mutta siella ylhaalla tornissa- hei ihan oikeesti( no lie ) mulle tuli korkeenpaikan kammo kohtaus kun katsoin sita kuvaa sun varpaista alaspain... siis pida kivaa ja meilla kay google kuumana kunn oteetaan selvaa naista sun retki kohteista
rakkaudella iso-systeri
Mökiltä tultiin ja pakastin on täynnä mustikkaa, puolukkaa ja sieniä. Niillä sitten herkutellaan kun tulet talvella takaisin Suomeen. Sitä odotellessa lueskellaan sun blogia ja kiva kun pääsit turvallisesti perille. Toivottavasti asunnonhaku onnistuu ja saat kivan kämppiksen.
Halit täältä Vänrikiltä !
Lähetä kommentti