torstai 27. elokuuta 2009



Batu luola

Vasta puolessavalissa portaita !

Temppelin sisalta

Kuala Lumpur torni ja sademetsa

Nakyma KL tornista

Safka mestat

<3 indian food!


Jeps, siella mennaan... (tai lahinna
odotetaan et ne Korealaiset paasis eteenpain)

Petronas tornit kaikessa komeudessaan

Joo siis tornit 295 kertaa korkeemmat ku ma.

Tonista

Kim and me!

2 kommenttia:

SagaWilliams kirjoitti...

aivan mielettoman hyvia kuvia... jos noi on sun kameralla niin halloota -olipa hyva ostos... noi patsaat hiukka isot, mutta siella ylhaalla tornissa- hei ihan oikeesti( no lie ) mulle tuli korkeenpaikan kammo kohtaus kun katsoin sita kuvaa sun varpaista alaspain... siis pida kivaa ja meilla kay google kuumana kunn oteetaan selvaa naista sun retki kohteista
rakkaudella iso-systeri

Anonyymi kirjoitti...

Mökiltä tultiin ja pakastin on täynnä mustikkaa, puolukkaa ja sieniä. Niillä sitten herkutellaan kun tulet talvella takaisin Suomeen. Sitä odotellessa lueskellaan sun blogia ja kiva kun pääsit turvallisesti perille. Toivottavasti asunnonhaku onnistuu ja saat kivan kämppiksen.
Halit täältä Vänrikiltä !